tisdag 20 september 2011

klart toaletten ska vara bajsbrun!

eller kakao;) mörkt blev det, men jag förväntar mig att det ska bli snyggt! *håller tummarna*
idag har jag varit på stan med mikaela och alla ungarna, shoppat ännu mera färg! och varit på max:) sen till ulva och fortsatte måla;) sov rummet är klart nu, fattas endast en list, därefter gick jag lös på toaletten uppe, bajsbrunt blir väl fint? haha hoppas:P vitt blev det i hallen och även trappen börjar nu bli vit! enorm skillnad! jag antar att trappstegen kommer bli uberjobbiga men men, jag har fått lite försmak! jag börjar tycka det är roligt igen! och jag har energi att äntligen ta itu med saker! nacken är MYCKET bättre, hade dock lite ont efter bilfärden tidigare idag, men att måla har gått riktigt bra! men ska dock in och "rätta" till i morgon bitti igen=) har fortfarande inte kommit i väg och hämtat resterande hos johan.. vill liksom få lite mera klart i ulva först:/ aja, nöjd med dagen och hoppas innerligt att jag har energi i morgon också! min impulshandlade råtta blev orm mat idag med:( aja ska inte samla på mig så mycket smådjur! tusen tack älskade mamma för all hjälp idag! <3<3<3

Inga kommentarer:

Tänkvärt

Ge mig Sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
Mod att förändra det jag kan
och
Förstånd att inse skillnaden....