lördag 11 september 2010

Lördag

godmorgon=) blev väckt i morse av min tokgravida vän Charlie;) hon var på bb nu och ringde mitt emellan massa värkar! haha go hon är då=) nu håller jag tummarna för att det ska vara någorlunda smärtfritt och att allt går bra! kim var tydligen lite mer åt det svimfärdiga hållet;) igår så ändrade jag om lite blad alla kaniner, så nu sitter det ett gäng grabbar i gamla häståkan, ska försöka ställa upp dom 2 nya burarna som jag köpte också=) det är som sagt väldigt mycket kaniner här nu=P pappa kom hit igår också och byggde ihop boxdörrarna åt mig=) så nu ska dom "bara" kläs sen har jag i princip nästan 3 nya boxar=) lika bra det så Johan kan få sitt garage i gamla stalldelen;) Milla var hit en sväng igår med, tyvärr hann vi inte så mycket då det naturligtvis blev en väldig ruljans på eftermiddag/kvällen, först kom milla, sen dök pappa upp helt oanmäld, sen kom johan hem från jobbet och skulle till att putsa åkrarna, och däremellan hade jag lovat följa med Jessika och hoppa med Izor! fick tyvärr avboka hoppningen:( förhoppningsvis så blir det fler gånger! men nu är åkrarna verkligen jättefina! Tack älskling=) och tack milla för att du hjälpte mig vika mitt berg av tvätt! och tack pappa för att du hjälper din dotter med tummen mitt i handen att bygga det omöjliga och evighetslånga projektet som mitt stallbygge innebär;) nu ska jag åka och handla! slut på vovvemat:( foxy var väldigt skeptisk mot mig när jag fyllde hennes skål med kattmat! haha, blängde på mig som för att säga: det där får jag fan skit för om jag äter upp! men när jag pekat på maten och sagt varsågod några gånger så kastade hon sig över kissemiss maten:) hehe, ska försöka slänga in några nya kort också tänkte jag=) men nu blire hej så länge!!

Inga kommentarer:

Tänkvärt

Ge mig Sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
Mod att förändra det jag kan
och
Förstånd att inse skillnaden....