söndag 12 september 2010

Söndag

och vi har verkligen sovit ut idag, sååå skönt! till och med Johan låg kvar länge=) så nu ska vi köra tillbaka en traktor sen skulle han fixa lite hemma med nån koja eller nåt, sen ska vi till Gävle, på dans! vi åker med Milla, Linda och Erik=) ska bli jätteskoj, fast nu har man väl hunnit bli lite rostig antar jag=P igår fick jag med mig en fri passagerare i bilen, en liten fladdermus började flaxa omkring precis när jag kommit in till stan, jag pratade med mamma i telefonen och hon skrattade ganska mycket när jag ylade att jag hade en fladdermus i bilen;) jag åkte förbi Nea som fick hjälpa mig att fånga in den stackaren, så han fick följa med hem till gården igen=) hämtade lite foder åt djuren också på vägen hem sen satte jag i gång med mockning av höns/kaninhus och åt alla råttor=) Milla kom förbi och hjälpte mig inne, det blev jättefint! sen kom Johan med ett lass hö så vi rullade ut en bal till pojkarna, det är ju fortfarande grönt i hagen men ändå! bättre för mycket mat än för lite iaf=P men nu ska jag bråka lite till med molle sen ta bilen och åka till Johans föräldrar=) så ha en bra dag! pöss

Inga kommentarer:

Tänkvärt

Ge mig Sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
Mod att förändra det jag kan
och
Förstånd att inse skillnaden....