måndag 13 september 2010

Måndag

och ännu en ledig dag, jag blev väckt för sisådär en halvtimme sedan av Johan som tycket att jag hade sovit färdigt... han drog och jobbade i morse, har ingen aning när han åkte med på tok för tidigt för mitt lag iaf=P aja, vi var på dans igår iaf! det var sjukt kul tills min mage började göra sig påmind, jag förstår verkligen inte hur den kan göra så satans ont! trodde jag skulle behöva kräkas.... men tack och lov gick det bra;) jag kunde fortsätta dansen efter det att jag tagit lite luft=) man behövde iaf inte stå still så många danser igår iaf, man har kanske blivit lite tuffare;) så nu sitter jag här och undrar varför jag inte får fram kommentarerna på min blogg? om jag kommenterar själv syns det men Milla sa att hon kommenterat igår men dom syns inte? *hjälp* aja ska försöka motionera Izor en sväng nu tänkte jag=) det kan han behöva;)

Tänkvärt

Ge mig Sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra,
Mod att förändra det jag kan
och
Förstånd att inse skillnaden....